Nevena Dujmović Prižmić u dvadesetak godina svoje karijere postala je zaštitno lice mnogih svjetskih brendova. Ipak, najveću počast dobila je nakon što je nedavno u novom promotivnom filmu Turističke zajednice grada Zadra „Meet. Feel. Explore. Zadar“. Naime, postala svojevrsno zaštitno lice svoga rodnog grada.
Mnogi kolege čestitaju joj i dive se ljepotama koje su upoznali gledajući ovaj video, u kojemu je tumačila jednu od dvije glavne uloge.
Ideja o snimanju razvijala je dugo, a realizacija je morala pričekati koronu. Koliko god joj je pokvarila planove na svjetskoj sceni, pandemija je Neveni omogućila provođenje više vremena u rodnom kraju kada je prihvatila poziv direktora Turističke zajednice Marija Paleke.
Nakon premijere u Zadru već se počeo prikazivati na turistički zanimljivim emitivnim turističkim tržištima u Sloveniji i Austriji.
- Uvijek kada bismo pričali o mogućoj suradnji, rekli bismo da ćemo nešto napraviti, prije ili kasnije. Napokon se realiziralo i drago mi je da sam dio toga, ja sam ipak dite Zadra i Pašmana, kaže Nevena.
Njena karijera modela često uključuje snimanje kraćih ili dužih videa, pa se na to nije bilo potrebno privikavati. Ali…
- Bilo je drugačije jer smo u procesu produkcije i izrade razgovarali hrvatski! Nisam se u početku mogla priviknuti da je to posao, jer mi je on obično vezan uz strane jezike, druge ljude, putovanja avionom, hotele… Ovdje sam bila s domaćom ekipom koja je „kliknula“ od prvog susreta, dobro smo se zabavljali na setu, družili i u slobodno vrijeme. Razlika je bila i u veličini produkcije, jer obično radim s ekipom od pedesetak ljudi. Ovdje je sve bilo intimnije, Igor Goić je izvrstan u tome što radi, tako da nije bilo dvojbe da će ispasti najbolje.
U velikim setovima Nevena je radila s najpoznatijim glumcima današnjice poput George Clooneya ili Antonia Banderasa. Sugerirali smo joj da bi nakon ovog iskustva možda mogla s njima završiti i na velikom platnu, a ne "samo" na reklamama…
- Haha, u spotu Turističke zajednice u jednom sam trenutku Bond djevojka, možda to ne bilo bilo loše… Ma o svima njima imam zaista samo riječi hvale. Bilo je zadovoljstvo raditi s njima, nikada nisam imala osjećaj da su po nečemu drugačiji, osim što smo morali ispotpisivati brdo formulara o tajnosti da se ne objavljuje na društvenim mrežama… Clooney je, na primjer, bio jako susretljiv, pitao me što sve radim, a zna dosta i o Hrvatskoj, košarci, pa čak i o Zadru.
Koliko uopće njezine kolege i ljudi koje susreće u poslu znaju o Hrvatskoj?
- Na početku moje karijere svi su znali samo za rat, bilo za Hrvatsku ili za Zadar. Sad se to promijenilo, više ne pitaju začuđeno odakle sam. Znaju nas ili kao destinaciju s morem i otocima ili po sportu. Ne trebam puno objašnjavati, nego se dapače odmah zainteresiraju jer su čuli ili vidjeli pozivne stvari o nama.
U zadnjih dvadesetak godina Nevena je odradila brojne kampanje, za Nespresso, S.Oliver, Biodermu, Guess, Louis Vuitton, Yves Rocher, Women' Secret… Njezin rad prepoznala je i struka, pa je baš prošle godine ovjenčana titulom Elle Style Awards Modela godine.
- Volim kad dobijem nagradu ili pohvalu, pozitivna sam i ne namjeravam stati. COVID nas je sve malo usporio, više sam bila doma nego ikada prije, ali eto primjerice ovaj film je jedna od vrhunskih stvari koje su iz toga iznikle. Sada se ponovno pokrećem, već me čekaju letovi i avioni, idem do Njemačke, Pariza, uglavnom po Europi. I naravno, bit ću opet tu kada budemo snimali drugi dio promotivnog videa o našem Zadru, po svemu sudeći već ovo ljeto!