Gomila šminke, lakova za nokte i parfema, užurbani rad kistova, izvlačenje trepavica i manikura, izgleda kao zakulisna igra jedne modne revije. Ali u ovom slučaju nije u pitanju modna revija već prvi Chanelov kreativni studio koji je otvoren u Zadru i to u parku iznad Morskih orgulja i Pozdrava Suncu!
Chanel pod geslom #playwithcolours na ovaj način poziva sve da se okušaju u igri s bojama i teksturama šminke te da se njihovi klijenti odvaže isprobati novi izgled kako bi svoju kreativnost iskazali bojama. Dolazak Chanela u Zadar dogodio se bez velike medijske pompe. Poznati modni i kozmetički brend izabrao je Zadar za jednu od svojih ljetnim promotivnih točaka. Ovaj put uz suglasnost gradske uprave koja će im korištenje parka pored mora za 40 dana naplatiti 40 tisuća kuna. Nekima se to čini premalo, no Chanel je brend vrijedan miljarde dolara i svako povezivanje s njim u turističkom smislu daje veliki marketinški odjek po cijelom svijetu.
Chanelov pop-up store izrađen je u nijansama ružičaste i crvene boje s prepoznatljivim crno-bijelim logotipom ovog planetarno poznatog brenda. Izgleda kao mala montažna kućica ljepote s prizemljem i otvorenim katom s kojeg puca pogleda na popularne zadarske instalacije i zalazak Sunca. Chanelov kreativni studio otvoren je svakog dana od 9 ujutro do 11 navečer, a od 8. kolovoza njegova lokacija dobiva još spektakularniju kulisu – crkvu Sv. Donata. Svoje iskustvo u Chanelovom kreativnom studiju možete označiti na društvenim mrežama s hashtagom #playwithcolors.
Chanelov paviljon prostire se na 60-ak metara kvadratnih. Odmah na ulazu dočekuju vas ljubazne hostese koje objašnjavaju kako se sve možete uljepšati u Chanelovom pop-up beauty storeu. Nanošenje make-upa, sređivanje obrva, manikura te testiranje parfema i mini tretmani njege lica usluge su koje su u beauty corneru potpuno besplatne. Za ljepotu posjetitelja brine čak pet vizašista i 12 beauty savjetnika.
U prizemlju se nalazi beauty butik u kojem se uz isprobavanje najnovijih chanelovih proizvoda može obaviti i kupovina, a onda na prvom katu dočekati – najljepši zalazak sunca na svijetu. Na gornjem dijelu nalazi se desetak radnih jedinica za uljepšavanje, a kamo god da sjednete, pogled puca na zadarsku rivu i Morske orgulje.
- Prvi put smo u Zadru i sasvim slučajno smo, prolazeći rivom, ugledali Chanelov pop-up store. Lokacija je uistinu predivna, kratko nam je rekla jedna Njemica koja je u Chanelovom kutku uljepšala nokte.
Posjetitelji su se neprestano izmjenjivali, neki su dolazili samo zbog znatiželje, neki zbog kupovine omiljenih proizvoda, a ostali na iskušavanje raznoraznih tretmana.
Chanelovi vizažisti su na raspolaganju za bilo kakva pitanja vezana uz uljepšavanje i njegu žena, a bok uz bok s njima prikazuju se kratki promotivni videi s virtualnim make-up artistima. Na nekoliko pozicija unutar paviljona postavljeni su tableti na kojima se vrte prikazi nanošenja make-upa od bazičnog do glamuroznog. Uz različite tehnike šminkanja, prikazani su i razni trikovi koji će vam omogućiti da vaš make-up traje dulje.
Je li malo 40 tisuća kuna za mjesec i pol dana Chanela na vrhu Poluotoka? Iako neki smatraju da je to premalo za modni gigant kakav je Chanel, treba imati na umu kako je ovo jedinstveni Chanelov projekt u svijetu i da će slika sa Morskih orgulja i ispred crkve Sv. Donata obići cijeli svijet preko jednog od najnovijih načina oglašavanja – beauty i fashion influencera. Osim toga, Chanel je već organizirao jedan besplatan koncert na zadarskoj rivi Saše Lozara, a uskoro će na istom mjestu nastupiti i Natali Dizdar (31. srpnja). Dvoje izvođača nastupit će u Zadru i ispred sv. Donata 10. i 18. kolovoza.