StoryEditorOCM
Zadar plusKAMPANJA ZA NOVI MODEL LUKSUZNOG TERENCA SNIMANA KOD BENKOVCA

Reklama za novi BMW X5 nastala u vili Mome Gulića u Zapužanima!

2. ožujka 2017. - 23:30
20160623_110641

Vjerovatno ni najodaniji ljubitelji skupocjenih BMW auta, pa ni jednog od najpopularnijih modela ove njemačke i svjetski poznate marke, moćnog terenca BMW X5, ne znaju da je dio marketniškog materijala za promidžbenu kampanju nove generacije modela X5 koji se pojavio na tržištu početkom ove godine, snimljen u Hrvatskoj, točnije u selu Zapužani kod Benkovca.

Naime, poveći tim direktora, marketinških stručnjaka, snimatelja, fotografa, ali i tjelohranitelja, boravio je u Zapužanima krajem lipnja prošle godine kada je nastao foto i video materijal koji se koristi u propagandnoj kampanji za BMW X5 koja je u tijeku, ali i za tri nova modela motocikla iste kompanije.

Boravak i smještaj BMW-ove ekipe organiziran je u aranžmanu zadarske turističke agencije GodeGate Excuslive Club koja je specijalizirana za luksuzni turizam odnosno iznajmljivanjem luksuznih seoskih vila u zadarskom zaleđu. BMW-ova ekipa bila je smještena u jednoj od takvih vila u Zapužanima, a vlasnik joj je Momčilo Gulić, mnogim Zadranima, ali i turistima poznato lice. Naime, Gulić već godinama u centru Zadra, u ulici Jurja Barakovića tik do Narodnog trga prodaje slike, doduše nevelike vrijednosti, ali turistima zanimljive jer su na njima obično motivi Dalmacije.

Malo je tko znao da je Gulić na svojoj djedovini u Zapužanima, mjestašcu na cesti između Benkovca i Biograda, obnovio i luksuzno opremio prostranu vilu s bazenom u kojem ugošćuje bogate europske goste željne mira i seoske idile ne pitajući za cijenu. Tako se Gulićeva vila našla i na popisu za iznajmljivanje agencije GodeGate Excuslive Club koja ju je ponudila BMW-ovoj ekipi.

Zadranin Tomislav Dražović, bivši košarkaš KK Zadar, vlasnik je te agencije pa nam je objasnio kako je snimanje za markentišku kampanju BMW-ove luksuzne zvijezde proteklo u najstrožojoj tajnosti, pa tako ni on, po ugovoru, nije smio ni zucnuti o tome poslu. Sve dok kampanja nije krenula.

- Mobiteli su bili izričito zabranjeni, a svaki telefonski poziv koji bi nam došao se morao voditi izričito pod njihovom kontrolom – kaže Dražović ali dodaje - Gosti su bili oduševljeni lokacijom te smo ih imali priliku na kratko odvesti u obilazak zadarskog područja gdje su imali prilike probati naše delicije s kojima su bili izuzetno zadovoljni. Na rastanaku, dok smo izmjenjivali kontakte obećali su da će nam u idućim godinama biti stalni gosti te da će Zadar uvrstiti na BMW kartu motorcycle-tour destinacije.

Dražović kaže da posao s luksuznim vilama ide dobro. U zadarskom zaleđu, najviše u selima oko Benkovca, gdje ih ukupno ima oko 40, bukirane su i do pet mjeseci godišnje, već od travnja pa sve do kraja listopada, a cijena dnevnog najma adekvatna je luksuzu i miru koje pružaju i iznosi od 400 EUR-a pa na više. Taj oblik turizma odvija se diskretno i sušta je suprotnost masovnom i jeftinom turizmu brzoprolaznih turista, gužvi i fast fooda na kakvog smo navikli ljeti po dalmatinskim gradovima i gradićima.

Kampanja na novi model BMW-a X5 snimana je u luksuznom okruženju možda i zato jer je to vozilo luksuzno i namijenjeno bogatima: cijena mu s full opremom verziji, prelazi 930.000 kuna s porezom.

25. studeni 2024 14:43