Stvaranje i marketing novog turističkog proizvoda temelj su uspješne turističke priče koju prati i puno truda, inovativnosti i suradnje. Posebno se to odnosi na ovu COVID godinu u kojoj nam je ponovo potvrđeno da sunce i more nisu dovoljni aduti za kvalitetnu turističku sezonu.
Zato su vrijedi ljudi ZADRA NOVE, zajedno s devet europskih partnera, osmislili projekt ADRION 5 SENSES koji je usmjeren na stvaranje novog turističkog proizvoda koji stimulira svih pet osjetila turista. Naime, kreiranjem „Mape doživljaja” ovaj projekt ima za cilj obuhvatiti zvukove, boje, teksture, mirise i gastronomske osobitosti transnacionalnog područja.
Stoga je, kroz temu „Zadarska županija kroz svih pet osjetila“, 6. studenog održano predstavljanje Web platforme u sklopu Izložbenog centra Adrion 5 Senses. Događanje je organizirala Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA kao jedan od partnera na projektu ADRION 5 SENSES – Building the ADRION Brand Name in Tourism: Indulging all Five Senses.
- Ovim projektom definirala se zajednička turistička Strategija Jadransko-jonske regije koja je rezultirala razvojem novog turističkog proizvoda, „Mape doživljaja”. Ona objedinjuje svih pet osjetila te povezuje trans-nacionalno područje Jadransko-jonske regije. Osim toga, izrađena je i zajednička višejezična web platforma te je opremljen i pokrenut izložbeni centar kod svakog projektnog partnera – naglasila je voditeljica projekta Nika Cohen, te dodala kako su tijekom događanja, koje je zbog epidemioloških razloga održano u virtualnom formatu, predstavljeni web platforma, brend i Izložbeni centar projekta ADRION 5 SENSES.
- Web platforma dostupna je na poveznici adrion5senses.eu te se redovito nadograđuje novim sadržajem. Izložbeni centar projekta ADRION 5 SENSES nalazi se u sklopu Agencije ZADRA NOVA na adresi Put Murvice 14. Sredstva projekta osigurana su kroz INTERREG V-B Jadransko-jonski program transnacionalne suradnje 2014. – 2020., Održiva regija. U provedbu projekta uključeno je devet partnera iz osam zemalja, po jedan iz Hrvatske, Italije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Albanije i Crne Gore te dva iz Grčke – zaključila je Cohen.
Kao idealni primjeri navedenih osjetila, od strane organizatora, predloženi su: ninski šokol, sol i blato, OPG Matulić, OPG Butić, povijesne znamenitosti, Velebit, Vransko jezero, zadruga MasVin, Zrmanja i mnoga druga blaga naše županije koja mogu zadovoljiti turista svakog profila.
Na virtualnom predstavljanju, okupljenima su se obratili i Marta Pintur Bosna, voditeljica Udruge za ruralni razvoj Ravni kotari, koja je ukazala na važnost i ulogu lokalne poljoprivrede na zdravlje i život te turističku ponudu, zatim Sanja Jerak iz Agencije ZADRA NOVA koje je predstavila projekt Made in-Land s fokusom na razvoj turističkog kapitala unutrašnjosti Zadarske županije, područja Ravnih Kotara. Marija Dušević, voditeljica EUROPE DIRECT Centra Zadar predstavila je mogućnosti koje poljoprivrednicima pruža Europska unija. Kao primjer dobre prakse u ponudi lokalnih proizvoda predstavljen je OPG Matulić dok je Dominik Sikirić istaknuo važnost prepoznatljivosti brenda u digitalnoj tehnologiji u svrhu jačanja turističke ponude.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....