Fotografijama “Crno brdo” dobili ste posebnu nagradu Metro Imaging Mentorship, što vam osigurava izložbu u Londonu, mentora, novac za produkciju rada...
- Zadovoljna sam da je žiri vrhunskih stručnjaka između 1030 prijavljenih izabrao moj rad. Konkurencija je bila jaka.
Tema je deponiranje otpada bivše tvornice TEF u selu Biljane Donje. Kako ste došli na ideju?
- Odrasla sam pored TEF-a u vrijeme neadekvatne sanacije tvorničkog otpada. Tek tijekom istraživanja saznala sam za slučaj Crnog brda i intuitivno odlučila da fokus rada bude na nadrealnom prizoru opasnog postindustrijskog krajolika usred naseljenog sela.
U projektu “Vila Roza” kritički se bavite problemom bespravnog podizanja kuća. Zašto odabirete baš ružičastu boju?
- Fasade bespravnih apartmanskih vila često su ružičaste pa su zbog toga neke od njih i nazvane “Villa Roza”. Ružičastu sam odabrala zbog snažne rodne konotacije koja na komičan način unosi disfunkcionalnost u predodžbu kuće kao patrijarhalnog statusnog simbola.
Radili ste i goblene pod nazivom “Dvoboj”. Zašto gobleni?
- Korištenje tekstilnog rukotvorstva koje je stereotipno shvaćeno kao amatersko, dekorativno i manje bitno nadovezivanje je na dugu tradiciju anonimnih žena kojima je ozbiljnije bavljenje umjetnošću često bilo onemogućeno.
Pretežno vas zanima društveno angažirani rad?
- Privlače me društveno bitne i zanemarene teme, apsurdi. To podrazumijeva i društvenu angažiranost, no bitno mi je da me tema i vizualno privuče.