Nakon uspješnih ljetnih partyja prošle godine u Zagrebu, Čakovcu i Opatiji, Women in Adria ljetni party powered by Sommersby stigao je u četvrtak i do Zadra. Točnije, restorana Planika u sklopu Falkensteiner resorta u Petrčanima gdje su se po uhodanom receptu- red Sommersbya, red glazbe, red druženja i red ljeta - sinoć ugodno družile zadarske poslovne žene.
Women in Adria udruga je žena poduzetnica čije glavne inicijative su povezivanje te razmjena informacija, iskustava i znanja, kako bi se pružila pomoć u pokretanju i upravljanju njihovim poslovima, karijerama i svakodnevnim životom. Ovaj brand okuplja ambiciozne žene: poduzetnice, korporativne žene, žene koje žele ostvariti uspješnu karijeru na bilo kojem polju. A udruga Women in Adria ih želi inspirirati, informirati i povezati. Ljetni party poput ovoga sinoć u Petrčanima pravi je način za to.
- Ovo je već treća godina da organiziramo ovakav event, a odabir je ovoga puta pao na Zadar zbog odličnog odaziva poduzetnica koji imamo baš s ovog područja. To je i najbolji dokaz kako žensko poduzetništvo u Zadru stalno raste, što nam je posebno drago, pogotovo u ovim izvanrednim okolnostima- kaže Ivana Matić, osnivačica i CEO Women in Adria, koja je zadarski party organizirala uz pomoć svojih partnera: Toyote, Zdrava navika, Avon i Optika Maris.
Uz networking breakfast, konferencija koje organiziraju o specifičnim izazovima žena poduzetnica te inicijativa poput one da se početnicima omogući sufinanciranje troškova vrtića kako bi se mogle posvetiti poslu, ljetni partiji dodatna su prilika za opuštanje i upoznavanje s radom njihovih članica. Jedna od njih je i Martina Ćustić iz brenda Zdrava navika koja već treću godinu sudjeluje na ovom eventu.
- Danas predstavljamo novu liniju naših čajeva, najzanimljiviji među njima je Gin Tonik koji smo odlučili napraviti na velikom valu popularnosti tog pića zadnjih godina. Sastavom je sličan ginu, ima borovicu, anđeliku i drugo bilje koje ga čini. Inače, najtraženiji nam je Detox čaj, a meni osobno najdraži Morning koji u sebi ima pravu kamilicu, limunsku travu, paprenu metvicu, majčinu dušicu, plod jabuke i šipka. Trenutno smo u potrazi za prostorom gdje ćemo dehidrirati sezonsko voće koje će također biti dio naših čajeva- kaže Martina Ćustić.
Nikola Milovanović, voditelj prodaje Toyote u Zadru, predstavio je hibridnu tehnologiju koja je trenutno sama srž ovog velikog automobilskog brenda, a sigurno će to biti i u budućnosti. Na Women in Adria ljetnom partyju predstavljene su Toyotine nove perjanice, novi “CHR Hybrid” te “RAV4 Hybrid”.
Ovo su automobili koji ne zahtijevaju punjenje, ne opterećuju vlasnika planiranjem putovanja i samim time su vrlo optimalni za današnje uvjete. Kad se analizira energetska situacija, cijene goriva, održavanja te same baterije automobila, oni su zaista najbolji izbor- kaže Milovanović.
Svaka uzvanica kući je ponijela i bogati goodie bag partnera i sponzora ovog partyja: Sommersbya, Trofej Auta, Francka, Zdrave navike, Avona, Nature addicts, Aurelia tjestenine, Pika Vrbovec, optike Maris, Hidre, Argete i Intimine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....