Ovo je već druga generacija gradskog monovolumena koja je premijerno prikazana početkom ove godine na Salonu automobila u Ženevi, a nastala je na konceptu Invitation.
Premda je novi Note zadržao dimenzije svog prethodnika po pitanju dužine i širine, dok je tek nešto niži od modela iz prve generacije, riječ je o potuno novom automobilu. Najvažnije odlike novog Notea su ostale, a to su prostornost i funkcionalnost, dok je puno novih detalja poput maske, dvaju zaobljenih prednjih svjetala, većeg vjetrobranskog stakla, bočnih retrovizora s implementiranim žmigavcima sa LED tehnologijom...
Osim toga dolazi s ponudom motora koji su čistiji i učinkovitiji po pitanju potrošnje, a samim time i po smanjenoj emisiji CO2 koja je kod dizelaša iznosi tek 95 g/km. A i lakši je od prethodnika 55 kilograma.
Međutim, najznačajnija karakteristika novog Notea je tzv. sigurnosni štit koji je paket jednostavno zamišljene ali izuzetno napredne konstrukcije i izvedbe, te se po prvi put primjenjuje u jednom vozilu B-segmenta. Sustavi za nadzor mrtvog kuta, izlaska iz prometne trake i otkrivanje pokretnih objekata zajedno čine novu razinu pomoći vozaču.
Sva tri sustava informacije dobivaju od jedne širokokutne kamere postavljene na stražnjem kraju automobila. Kameri je osiguran nesmetan „pogled“, s obzirom na to da je ugrađen sustav za pranje i sušenje koji mlazom stlačenog zraka suši objektiv. Sigurnosni štit uvelike smanjuje opasnost od slučajnih udaraca i oštećenja.
Druga tehnologija koja se prvi put pojavljuje u novom Noteu jest panoramski monitor. Nissanov sustav više kamera olakšava parkiranje i daje dobar pregled prostora oko automobila. Osim što se koristi višefunkcionalnom stražnjom kamerom, sustav prepoznavanja pomičnih objekata može tumačiti dodatne podatke iz bočnih i prednjih kamera panoramskog monitora.
Spajajući slike iz malih kamera ugrađenih u prednju masku, vrata prtljažnika i oba retrovizora, sustav daje sliku cijelog prostora oko Notea iz ptičje perspektive na 15 centimetara velikom ekranu navigacijsko-zabavnog sustava Nissan Connect.
U unutrašnjosti stražnja klupa nudi najviše prostora za noge u klasi (+22 mm), dok su detalji poput otvaranja stražnjih vrata pod kutom od 90 stupnjeva kao stvoreni da olakšaju ulazak putnicima u stražnji dio vozila. Prtljažnik je kapaciteta 295 litara, te je zhvaljujući sustavu Karakuri najpraktičniji u klasi. Ploča Karakuri dijeli ostatak prtljažnika na dvije dodatne razine, dok se preklapanjem stražnje klupe dobiva čak 2012 litara prtljažnog prostora.
Druga generacija Nissan Notea dolazi s tri motora, od čega su dva benzinska. Riječ je o poznatom 1.2-litrenom benzincu snage 80 KS i 1.2-litrenom DIG-S agregatu s mehaničkim kompresorom koji istiskuje 98 KS. Jedini turbodizelaš u ponudi je 1.5-litreni dCi snage 90 KS.
Sve inačice standardno su opremljene sustavom Start/stop koji isključuje motor tijekom stajanja, te dizelaš ima emisiju CO2 već od 95 g/km, a benzinac od 99 g/km. Prosječna potrošnja kod dizelaša je 3,6 l/100 km, dok benzinac od 80 KS troši 4,7 l/l00 km.
Novi Note kao i do sada dolazi s tri razine opreme: Visia, Acenta i Tekna s dodatnim paketima kao što su Look, Connect, Sport, Comfort... Osnovni paket opreme sačinjavaju ABS, ESP, 6 zračnih jastuka, ručni klima-uređaj, radio, Start/stop sustav...
Cijena od 89.900 kunaNajjeftiniji model je inačica sa 1.2-litrenim benzincem od 80 KS i paketom Visia koji košta 89.900 kuna. S paketom Acenta i Acenta Look s istim motorom Note zapada 95.500, odnosno 98.100 kuna. Sa snažnijim 1.2 DIG-S benzincem od 98 KS cijena se kreće između 113.600 i 129.400 kuna. Cijena Notea s dizelašem, ovisno o razini opreme ide od 107.900 do 121.400 kuna. |