StoryEditorOCM
DalmacijaUSUSRET SEZONI

‘Sunčani Hvar’ traži više od 500 sezonaca raznih zanimanja

Piše PSD.
26. siječnja 2015. - 18:50
Ulazeći u novu sezonu zapošljavanja, najveća otočna hotelska tvrtka ‘Sunčani Hvar’ otvara svoja vrata za više od 500 sezonskih zaposlenika (za rad u kuhinji, konobare, barmene – koktel majstore, šankiste, sobarice, hostese, servirke, čistačice, recepcionare, kućne majstore, nosače prtljage... m/ž), a s obzirom na gotovo popunjen hotel ‘Amfora’ već krajem ožujka, prvi sezonski radnici očekuju se već sredinom mjeseca. To su prvenstveno lokalni zaposlenici, što čine kadar stalnih sezonaca koji se u ‘Sunčani Hvar’ vraća već godinama na iste ili više pozicije.

Takva strategija razvoja ljudskih potencijala proizlazi iz fokusa kompanije na održivi razvoj, te uz kontinuirano obrazovanje postojećih ljudskih potencijala, značajno se ulaže i u razvoj, odnosno osposobljavanje mladih, stalnih sezonskih radnika s otvorenim mogućnostima stalnog zaposlenja.

- Najveći broj sezonskih radnika sukladno obujmu posla očekujemo krajem svibnja, a dužina trajanja radnog odnosa uvelike ovisi o dužini trajanja sezone, koja je u ‘Sunčanom Hvaru’ prolongirana do konca listopada. S obzirom na prošlogodišnji rast prihoda odjela hrane i pića za gotovo 5 posto, poseban je naglasak ove godine na regrutaciji zaposlenika s ekstenzivnim iskustvom u vodećim restoranima i barovima u srodnim ekskluzivnim turističkim destinacijama – kazala je Anja Levak, marketing & pr managerica.

Tri obroka dnevno

Svakom sezonskom radniku od strane ‘Sunčanog Hvara’ omogućen je smještaj u hotelu koji je namijenjen isključivo za smještaj sezonaca, kao i tri obroka dnevno za vrijeme zaposlenja. Plaće su izuzetno konkurentne u okvirima hrvatske hotelijerske industrije, a sve prodajno osoblje dodatno se motivira kroz razvijenu transparentnu politiku bonusa i priznanja.

- Korištenjem novih medija kao što su LinkedIn i Facebook, te razvijanjem online sistema regrutacije, kroz niz kratkih upitnika koji u kraćem vremenskom roku omogućuju utvrđivanje vještina i psiholoških osobina kandidata samo su neki od novih alata kojima se koristimo u ovoj kampanji. Isto tako, s obzirom na udaljenost Hvara, osim već tradicionalnih Dana otvorenih vrata koje organiziramo, nerijetko uži krug kandidata za pozicije voditelja intervjuiramo koristeći Skype - kazala nam je Levak.



MIRKO CRNČEVIĆ

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 13:02