Danas je, kratko iza podneva, u Stonski kanal uplovio remorker "Storione" koji je deteglio baržu "Golia" s prva dva segmenta budućeg Mosta Ston kao ključnom i najizazovnijem objektu buduće Stonske obilaznice i pristupnih cesta Pelješkog mosta. Za Most Ston, kojem će dužina biti 485 a visina 40 metara, s baržom su stigla prva dva segmenta još prošlog ljeta izgrađena u splitskonm škveru. Tako su sopremljeni "segment A" dužine 93,80 metara i težine 323,3 tona, te "segment B" dužine 60 metara i težine 352,7 tona.
Vještim manevriranjem u uskom i relativno plitkom Stonskom kanalu remorker je baržu dužine 60 i širine 20 metara doteglio do samog gradilišta i privremenog pristaništa, o čemu su nam u splitskom škveru rekli:
-Nakon što smo jučer iz "Brodosplita" otpremili prva dva segmenta čelične konstukcije Mosta Ston prema Stonskom kanalu, barža je nakon malo manje od 24 sata plovidbe stigla na odredište. Danas se do kraja dana očekuje privez te priprema za iskrcaj tereta na inprovizirani, odnosno privremeni pristan. Zbog nužnosti kordinacije punjenja tankova barže balastnim vodama taj će proces trajati jednako dugo kao i ukrcaj glomaznih čeličnih segmenata. Po obavljenom iskrcaju, segmenti će se uz uporabu samohodnih modularnih transportera dovesti u područje dohvata megadizalice "Manitowoc" kapaciteta nosivosti 750 tona. Megadizalica se na gradilištu nalazi još od prošlog tjedna te spremno čeka da počne s operacijom dizanja segmenata na vrh stupova budućeg mosta, nako nčega slijedi montaža- rekao nam je glasnogovornik splitskog Brodosplita Josip Jurišić, uz napomenu kako dinamika radova uveliko ovisi o vremenskim uvjetima na području gradilišta.
Kratko po iskrcaju pristiglih segmenata, remorker i barža kreću ponovno prema splitskom škveru gdje na ukrcaj čeka još pet segmenata Mosta Ston, a što ćese obaviti u još samo dvije plovidbe.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....