Najnovija kampanja za prodavaonice luksuzne obuće i modnih dodataka Karla za sezonu jesen/zima 2014., pod nazivom 'White Noise' započinje bjelinom kao višeznačnom temom.
Pozadina minimalizirana jednom bojom vrvi detaljima koji asociraju na skorašnje vrijeme darivanja, na dane proslava i partyja.
Sama kampanja zamišljena je u tri motiva. Prvi motiv donosi popularnu crnu jesensko-zimsku obuću i modne detalje obogaćene zlatnom ornamentikom.
Druga slika ispunjena je živim bojama kojima će se razbijati jesensko/zimsko sivilo grada i podizati raspoloženje.
Treća je posvećena druženjima s prijateljima, voljenom osobom, obitelji, a sve to potpisanom crvenom bojom koja je simbol ljubavi, poljupca i sreće, ali zasigurno i jedna od najmodernijih boja ove sezone.
Novu Karlinu kampanju i...
Pozadina minimalizirana jednom bojom vrvi detaljima koji asociraju na skorašnje vrijeme darivanja, na dane proslava i partyja.
Sama kampanja zamišljena je u tri motiva. Prvi motiv donosi popularnu crnu jesensko-zimsku obuću i modne detalje obogaćene zlatnom ornamentikom.
Druga slika ispunjena je živim bojama kojima će se razbijati jesensko/zimsko sivilo grada i podizati raspoloženje.
Treća je posvećena druženjima s prijateljima, voljenom osobom, obitelji, a sve to potpisanom crvenom bojom koja je simbol ljubavi, poljupca i sreće, ali zasigurno i jedna od najmodernijih boja ove sezone.
Novu Karlinu kampanju i...