StoryEditorOCM
Panoramanedolično ponašanje

Skupo će platiti jeftini let: evo koliku odštetu traži Ryanair od putnika zbog kojeg su morali prinudno sletjeti!

Piše mozaik sd
8. siječnja 2025. - 17:56

Kompanija Ryanair potvrdila je da je pokrenula sudski postupak pred Okružnim sudom u Irskoj i da traži preko 15.000 eura odštete protiv putnika koja je letio na liniji Dublin - Lanzarote 9. travnja 2024. godine.

Zbog lošeg ponašanja putnika, let je morao biti preusmjeren u Porto, zbog čega se 160 ostalih putnika suočilo s nepotrebnim neugodnostima.

"Neprihvatljivo je da putnici, od kojih mnogi putuju s obitelji ili prijateljima kako bi uživali u opuštajućem ljetnom odmoru, trpe nepotrebne smetnje i da im se odmor skraćuje zbog nepristojnog ponašanja jednog putnika. Međutim, to je nažalost bio slučaj za putnicike na ovom letu iz Dublina za Lanzarote prošlog travnja, koji je morao biti preusmjeren u Porto kao rezultat ponašanja pojedinca, uzrokujući 15.000 € troškova za noćenje, troškove putnika i troškove slijetanja. Sada smo pokrenuli pravni postupak za povrat tih troškova od ovog putnika", rekao je glasnogovornik Ryanaira.

image
Bozo Radic/Cropix

Također su poručili da tvrtka ni ubuduće neće imati tolerancije prema nedoličnom ponašanju putnika.

"Ovo pokazuje samo jednu od mnogih posljedica s kojima će se suočiti putnici koji ometaju letove kao dio Ryanairove politike nulte tolerancije i nadamo se da ćemo ovom radnjom spriječiti daljnje ometajuće ponašanje na letovima kako bi putnici i posada mogli putovati u ugodnom okruženju", zaključili su.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. siječanj 2025 17:56