Kompanija Ryanair potvrdila je da je pokrenula sudski postupak pred Okružnim sudom u Irskoj i da traži preko 15.000 eura odštete protiv putnika koja je letio na liniji Dublin - Lanzarote 9. travnja 2024. godine.
Zbog lošeg ponašanja putnika, let je morao biti preusmjeren u Porto, zbog čega se 160 ostalih putnika suočilo s nepotrebnim neugodnostima.
"Neprihvatljivo je da putnici, od kojih mnogi putuju s obitelji ili prijateljima kako bi uživali u opuštajućem ljetnom odmoru, trpe nepotrebne smetnje i da im se odmor skraćuje zbog nepristojnog ponašanja jednog putnika. Međutim, to je nažalost bio slučaj za putnicike na ovom letu iz Dublina za Lanzarote prošlog travnja, koji je morao biti preusmjeren u Porto kao rezultat ponašanja pojedinca, uzrokujući 15.000 € troškova za noćenje, troškove putnika i troškove slijetanja. Sada smo pokrenuli pravni postupak za povrat tih troškova od ovog putnika", rekao je glasnogovornik Ryanaira.
Također su poručili da tvrtka ni ubuduće neće imati tolerancije prema nedoličnom ponašanju putnika.
"Ovo pokazuje samo jednu od mnogih posljedica s kojima će se suočiti putnici koji ometaju letove kao dio Ryanairove politike nulte tolerancije i nadamo se da ćemo ovom radnjom spriječiti daljnje ometajuće ponašanje na letovima kako bi putnici i posada mogli putovati u ugodnom okruženju", zaključili su.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....