StoryEditorOCM
Spiza plusNEMA LABAVO

Komodu gostiju moglo bi odzvoniti; Splićanin izradio aplikaciju za rezerviranje stola u restoranu, ali postoji ‘kvaka‘

Piše Tea Sumić Miletić
5. svibnja 2024. - 10:29

Jeste li čuli za "no show"? Termin je to iz ugostiteljskog žargona za situaciju kad gost rezervira stol, ali se ne pojavi. Što ima veze, sjest će netko drugi, možda ste pomislili, ali zapravo je stvar puno složenija, a pojava puno češća nego što bi se na prvu reklo. Zbog toga komodnog običaja, prema nekim procjenama, u regiji dnevno propadne čak 20 posto rezervacija. Talijani tvrde kako godišnje gube oko 30 milijuna eura, dok su Skandinavci prijavili gubitak od po 120 do 300 eura po gostu.

Više puta čuli smo pritužbe splitskih ugostitelja, osobito onih koji raspolažu manjim brojem stolova, da ih "ubija" praksa, posebno omiljena među stranim gostima, da se za isti dan rezervira stol u nekoliko restorana pa se odluka u koji će se otići donese "u hodu".

Ni domaći nisu,...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. studeni 2024 09:09