Fitness industrija postala je sve popularnija posljednjih nekoliko godina, a s njom su se pojavile i razne inovativne ideje kako ljudima olakšati put prema zdravijem životu. Tako se ovog proljeća na hrvatskom tržištu lansirala jedinstvena mobilna aplikacija FiZone koju su osmislili u splitskim tvrtkama Native Development i New Legacy. Na njoj su radili više od dvije godine i potpuno je besplatna te je prva fitness društvena platforma u svijetu koja nudi brojne mogućnosti poput pronalaska idealnih teretana u vašoj blizini, trgovina prehranom, angažiranje osobnih trenera…
Ono po čemu se FiZone ističe je i to što funkcionira poput društvene mreže, primjerice Instagrama, pa su je neki korisnici prozvali Fitness Instagramom. U svega nekoliko dana od lansiranja na mobitele ju je downloadalo nekoliko tisuća korisnika iz Hrvatske i regije, a aplikaciju trenutno koristi čak 30 tisuća korisnika.
- Nismo očekivali tako veliki broj korisnika u kratkom vremenu - kažu iz splitskih tvrtki.
Korisnici u aplikaciji mogu pronaći razne funkcije koje im pomažu u postizanju fitness ciljeva. Osim toga jednom kad naprave profil mogu objavljivati fotografije i sadržaje poput treninga, recepata, motivacijskih poruka te tako inspirirati i motivirati ostale. Također mogu pronaći trenere, nutricioniste i druge korisnike sličnih interesa te se povezati s njima kako bi zajedno radili na svojim ciljevima.
- Plan nam je bio da aplikaciju testiramo nekoliko mjeseci, međutim broj onih koji su je instalirali, uistinu nas je iznenadio, pa sada proces razvijanja ide još brže. Već u ovom trenutku razvijamo nove funkcije kao što su chat i komentari te idemo u redizajn. Veliki je to posao, ali imamo odličan programerski tim stručnjaka i ne sumnjamo u uspjeh - ističu kreatori hrvatskog Fitness Instagrama.
O ozbiljnosti i potencijalu cijelog projekta govori i to što su kreatori ovog startupa potpisali ugovor s poznatom svjetskom računalom kompanijom, a po njihovim se uputama sada implementiraju određene funkcije te će FiZone biti prva aplikacija u Europi s takvim konceptom. S ovakvim inovacijama startup sceni s naših prostora uistinu se smiješi svijetla budućnost uz puno mogućnosti za daljnji napredak.
Da je aplikacija postala popularna među ljubiteljima fitnessa i zdravog života govori i to što osim Hrvatske, mnogo korisnika dolazi iz BiH, Srbije i Njemačke, a čak je koriste i u jednom američkom studentskom centru jer je FiZone namijenjen i globalnom tržištu. Aplikacija je dostupna na Google Playu i App Storeu gdje je u kategoriji Fitness i zdravlje konstantno pri samom vrhu, dok je jedno vrijeme bila rangirana i kao prva, što samo potvrđuje njezinu kvalitetu i veliku popularnost među korisnicima.