Peto izdanje Venice Boat Showa, sjajne smotre koja se održava zadnjeg tjedna svibnja s tri stotine izloženih plovila, samo je potvrdilo činjenicu kako čuvena laguna na sjeveru Jadrana polako, ali sigurno postaje nova meka za nautičare/jahtaše iz cijeloga svijeta. Tako je u organizaciji Talijanske agencije za promicanje trgovine (ICE – Istituto nazionale per il Commercio Estero) u Veneciji proteklih dana boravilo nekoliko hrvatskih kompanija i medija među kojima je i Otvoreno more.
Uz održivost i ekološki pogon, ovogodišnji program je i u znaku sedam stoljeća od smrti Marca Pola pa je prava šteta što se istoimene splitske jahtice više ne proizvode, u laguni bi bile prava atrakcija. Ovako su hrvatske boje branili Monachus, Terra Nauta, Rand i Salona, te novi projekt Makai također nastao u solinskim pogonima. Poveznica je pokretač projekta i nekadašnji direktor "Salone" Krešimir Sečak, a jedan od njegovih partnera Shane Grover nam je u Veneciji pojasnio kako ih je na odabir niše motornih katamarana naveo manjak ponude s trenutno jedinim konkurentom – kineskom Aquilom.
Venice Boat Show zatvara u nedjelju, 2. lipnja, a u novom broju Otvorenog mora i na našem portalu uskoro Vam donosimo veliku reportažu sa svim zanimljivostima i novitetima sajma.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....