Posljednjih desetak godina svjedočimo značajnoj promjeni u vrsti pogona motornih brodica dugih od 7 do 10 metara. Nekad su ih mahom pogonili unutarnji dizelski motori, a sada su najčešća opcija jedna ili dvije snažne pente. Tri su ključna razloga tom zaokretu. Prvi je veliki tehnološki napredak u proizvodnji jakih izvanbrodskih motora. Naoružani vrhunskom elektronikom, pametnim sustavima ubrizgavanja goriva, finom hidraulikom i naprednim materijalima izrade, oni su postali iznimno pouzdani i moćni po snazi, u znatno manjim gabaritima od dizelaša i sa znatno nižom cijenom. Drugi je razlog praktičnost u smislu znatno lakše montaže, servisa i, po potrebi, zamjene novom ili jačom pentom. Na ta se dva razloga nadovezuje i treći – svojevrsno povećanje broda. Naime, unutarn...
StoryEditorOCM
moćna konjicaŠtednja na snazi uvijek dođe na naplatu: poznati splitski serviser o greškama pri izboru velikih penti
2. svibnja 2024. - 13:02