Japanski Suzuki je prošle godine počeo proizvoditi nove modele DF115/140 BTG koji su bili prvi motori ove snage u svijetu s elektronskim komandama.
Uz neusporediv osjećaj lakoće upravljanja i široke lepeze digitalne povezivosti taj sustav je nešto skuplji, pa je Suzuki odlučio ponuditi sve mehaničke prednosti nove generacije motora, ali u kombinaciji s klasičnim komandama sa sajlom.
To je dobra vijest za sve kojima digitalno nije nužno ili imaju više povjerenja u dokazanu tehnologiju na koju su navikli. Naziv nove linije motora je DF115B i DF140B i bit će u ponudi za ovu sezonu.
Ovi modeli su nasljednici legendarnog motora DF115/140 koji od 2002. godine pogoni brodove na svim kontinentima.
S tehničkim karakteristikama i atraktivnim dizajnom penti s drive-by-wire tehnologijom DF115/140BG, predstavljenih prije godinu dana. Uporabom omjera kompresije 10.6:1, koji unaprjeđuje izgaranje, ubrzanje i brzinu, novi motori će biti štedljiviji na krstarećoj brzini za 5 do 6 posto od DF115B, odnosno do 7 posto kod modela DF140B.
S obzirom na to da se na poklopcu motora nalazi novi sustav usisa zraka i prigušivač, buka tijekom rada je također smanjena.
Ovlašteni distributer Suzukija, tvrtka Motonavis iz Rijeke će novi model DF140BTL prodavati po cijeni od 109.356 kn, odnosno po trajno dobroj cijeni (TDC), kako je službeno nazivaju 102.795 kn. To je u odnosu na model s elektronskim upravljanjem ušteda od šest tisuća kuna.