Gradska tvrtka "Splitska obala" mogla bi na instrukcije u županijsku Lučku upravu da nauči kako što bolje poslovati i od istog resursa daleko više zarađivati.
Govorimo o splitskoj Zapadnoj obali i ostvarenim prihodima koji se tiču privezivanja jahti.
- Usprkos činjenici da turistička sezona još uvijek nije gotova, da nautičari i dalje pristižu, ova je godina, kad je privezivanje na Zapadnoj obali u pitanju, već sada rekordna po zaradi – rekao je Domagoj Maroević, ravnatelj Lučke uprave Splitsko-dalmatinske županije koja ima pravo upravljanja tim privezištem.
Dosad je najveći broj prihoda ostvaren u godini kad je "Splitska obala" imala koncesiju na Zapadnoj obali s rekordnim iznosom od 4,1 milijun tadašnjih kuna (nešto više od 544 tisuće eura).
- Ove godine prihodi su više od dva puta veći. Trenutno iznose nešto više od 9 milijuna kuna. Imamo najave za vez do kraja godine, pa prema izračunu, ta bi brojka mogla doći i do 10 milijuna - poručio je.
Cijena veza varira ovisno o periodu uplova, a svaki metar plovila ima svoju cijenu. Trenutna cijena veza u rujnu za plovilo dužine 3 metra iznosi 56,10 eura (422,69 kuna) te je to ujedno i najniža cijena navedena u tablici.
Za jahtu od 29,01 do 30 metara plaća se 540 eura (4068 kuna), dok je najviša cijena ona za plovilo dužine 119,01 do 120 metara, a iznosi 3600 eura (27.124 kuna).
– Naše su cijene čak niže za nekoliko postotaka i od cijena koje ima ACI. Mi smo se ravnali po njihovim cijenama – govori Maroević, a dodaje da se radi o istom broju uplova.
U dosadašnjem tijeku sezone na Zapadnu obalu vezalo se oko tisuću plovila, a do završetka sezone očekuje se još dvjestotinjak uplova.
Objasnio je kako je moguće da je ostvaren dvostruko veći broj prihoda, a broj uplova je jednak.
- Drukčije poslujemo. Mi smo osmislili drugačiji Pravilnik, obračun je drukčiji, ne dajemo popuste agencijama... - objasnio je Maroević.
Zvuči jednostavno i logično. Ali neki su se očito vodili drukčijom matematikom.