Na naslovnoj je unutrašnjost hibridnog trajekta P&O Liberte, koji, kao i sestrinski Pioneer, može primiti 1500 putnika i više od 700 vozila različitih tipova. Dizajn trajekta omogućuje okretanje broda za 360 stupnjeva na licu mjesta, učinkovito skraćujući vrijeme ulaska broda u luku i izlaska iz nje te poboljšavajući učinkovitost plovidbe.
Novi trajekti imaju baterije kapaciteta 8.8 MWh, minimizirajući štetni utjecaj plovidbe na okoliš. Preciznije, prema potrebi se može jednim gumbom prebacivati način pogona između goriva i baterije. Kako bi se baterije učinkovito napunile, terminali Calais i Dover opremit će se velikim stanicama za punjenje od 40 megavata. Luka Calais uzimat će struju iz obližnje nuklearne elektrane, dok će za Dover biti potrebna izgradnja visokonaponskih vodova kako bi se uskoro omogućilo korištenje potpuno električnih trajekata.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....