Nakon rekordne 2023. godine u pogledu novačenja, francuska mornarica pokreće svoju kampanju za 2024. s novom serijom vizualnih materijala koji se više ne temelje na fotografijama, već na ilustracijama. Cilj je privući više od 4000 mladih ljudi koji će zadovoljiti potrebe francuske flote u desecima zanimanja, piše Mer et marine.
Pod nazivom "Krenite u avanturistički život", ova nova kampanja, osmišljena u suradnji s tvrtkom Insign, krenula je na društvenim mrežama, a potom će biti postavljena na plakatima u svim francuskim gradovima.
Ilustrativni vizuali, koje je kreirao Werlen Meyer, podsjećaju na prekrasne reklamne kampanje prošlih vremena.
"Odabrali smo ilustraciju jer je to jednostavan izraz, koji nam omogućuje da dočaramo stvarnost. Ono što prikazujemo nije fantazija, to su samo slike iz stvarnih situacija. Ilustracija također ima prednost jer može prikazati stvari koje je vrlo teško ili komplicirano fotografirati, kao što su primjerice dva ronioca koje vidimo ispred mina. Može prikazati sve uzbudljive dimenzije naših profesija, što fotografija ne može," kazao je kapetan Mackara Ouk, voditelj Službe za novačenje mornarice (SRM.
Ilustracije tako prikazuju ronioce u operaciji, helikoptersko spašavanje po teškim vremenskim uvjetima, fregatu koja obilazi santu leda ispod sjevernog svjetla...
- Ovi vizualni elementi napravljeni su tako da privlače poglede, ističu se od ostalih reklamnih kampanja i ističu naše vrijednosti: duh posade, trud, putovanje, kako bi pokazali da je mornarica čovjek, fizički i izniman profesionalac - kažu-
Lani je francuska mornarica ukupno regrutirala 4200 ljudi, uključujući 3800 isključivo vanjskih, ove godine očekuje ih isto toliko, ako ne i više. Još uvijek postoje sektori u kojima je teže pronaći kandidate, posebice zanimanja vezana uz aeronautiku, energetiku i digitalnu tehnologiju, no obećava činjenica da je broj žena u mornarici svake godine sve veći.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....