Ivica Kostelić ne odustaje. Morao se lani povući iz jedriličarske utrke samaca preko Atlantika Route de Rhum zbog tehničkog kvara na brodu. U međuvremenu je popravio štetu...
- Starom ratniku skrojili smo i neka nova jedra – istaknuo je kad je prošlog tjedna stavio brod opet u pogon.
- Brod je platforma za vječni rad. I kada je to napokon bilo gotovo, ništa ne garantira da će sustavi funkcionirati dobro. Zato je testno jedrenje uvijek trenutak neizvjesnosti. Treba staviti oputu pod pritisak, ponovo kalibrirati instrumente, adaptirati kuteve kormila...ukratko, treba dovesti brod u formu. Taj proces će trajati neko vrijeme – napisao je Kostelić, koji je cijeli život posvetio borbi s izazovima, ispitivanju vlastitih granica i savladavanju naizgled nesavladivih prepreka.
Prije nekoliko godina snijeg je zamijenio morem, okušao se naš najbolji skijaš svih vremena pod jedrima u ekstremnim uvjetima... Nekoliko puta je bio i sudionik Južnodalmatinske regate, s Orsanovcima jurio od Orebića do Pomene, od Pomene do Prožure, od Prožure do Dubrovnika.
Sad, kad je sredio brod, opet kreće u nove izazove.
- Od Splita do Dubrovnika, po jugu od 10-20 čvorova. Ništa nije puknulo! Ali otkrivene su najslabije karike, sitnice koje na otvorenom moru mogu prerasti u velike probleme i to treba dovesti u red.
Do Uskrsa je brod u Dubrovniku, a tad će se otisnuti prema Tirenskom moru i prvoj regati sezone, Roma per Due, koja starta 15. travnja.
- Ove sezone jedrit ću u Sredozemnom moru, u sklopu Prvenstva Mediterana za Klasu 40. Program obuhvaća ukupno šest regata. S obzirom da budget još nije napunjen, sezona će nanovo tražiti dosta improvizacije i ostaje za vidjeti hoću li program uspjeti izvesti prema planu. Kako god bilo, kao i obično kad odrješujete kraj, nadate se najboljem i pripremate se za najgore. Hvala Marini Kaštela, šefu servisne baze Antoniu Vukoviću i njegovoj ekipi, momcima iz Rigged Racing Yacht Services te mojim sponzorima i partnerima.
- Amo ća! – istaknuo je Kostelić.