Dubrovačko-neretvanski župan Nikola Dobroslavić rekao je u petak kako radovi na pomorsko-putničkom terminalu u Veloj Luci, vrijedni više od sto milijuna kuna, teku prema planu te da bi trebali biti dovršeni u studenome.
Dobroslavić je prilikom obilaska gradilišta istaknuo kako je riječ o iznimno važnom infrastrukturnom projektu za Velu Luku i otok Korčulu te za cijelu županiju.
„Vela Luka će dobiti moderan pristan za trajekte, izmješten iz središta mjesta, što će biti jako bitno posebno u vrhu turističke sezone”, rekao je Dobroslavić.
Podsjetio je kako je već završena rekonstrukcija lukobrana Puntin u Korčuli. Najavio je da će uskoro svečano biti otvoreno i pristanište na Koločepu, a u tijeku su projekti lučice u Dračama na Pelješcu i Račišću na Korčuli.
„Uskoro počinjemo projekte produženja pristaništa Ubli na Lastovu i Nove luke Korčule u Polačištu, a očekujemo financiranje projekata u Prigradici (Korčula) i Perni (Pelješac). Time ćemo povezati otoke i ujednačiti uvjete života i rada na otocima i kopnu, a tako možemo zadržati visoku razinu demografske strukture na otocima”, objasnio je Dobroslavić.
Najavio je kako će do kraja mandata naglasak u razvoju infrastrukture biti na izgradnji novih komunalnih lučica s 1500 vezova u Dubrovniku, Srebrenom, Cavtatu i Veloj Luci.
„To je važno kako bi ljudi koji žive uz more imali stabilan i uredan vez, zaštićen od svih maritimnih utjecaja”, rekao je Dobroslavić.
Ravnatelj Županijske lučke uprave Vele Luke Boris Žuvela istaknuo je kako će novi terminal riješiti prometne probleme u Veloj Luci jer se zbog nedovoljnog kapaciteta u ljetnim mjesecima stvaraju gužve.
„Na novoj lokaciji ćemo dobiti moderni terminal s povećanim kapacitetom, dovoljnim za vrhunac sezone. Time će se bolje organizirati i prekrcaj. Otvara se mogućnost dolaska većih trajekata. Ubuduće će moći pristati dva trajekta duljine 70 metara i jedan od 150 metara”, rekao je Žuvela.
Projekt pomorsko-putničkog terminala u Veloj Luci ostvaruje se u suradnji Županijske lučke uprave i Ministarstva prometa, mora i infrastrukture, a financiran je iz Europske unije.