Bilo je zamišljeno da prvi Jadrolinijini električni brodovi za prijevoz putnika i tereta budu u pogonu za dvije do tri godine. Međutim, od toga - barem za sada - još uvijek neće biti ništa.
Naime, natječaj od 45 milijuna eura, raspisan u siječnju, je poništen pošto se na njega nije javio "nijedan sposoban natjecatelj", prenosi Večernji list.
Inače, u planu elektrifikacije su bile državne brodske linije Mali Lošinj – Susak, Šibenik – Vodice i Suđurađ – Dubrovnik.
Uvjet Jadrolinije bio je da je svaki brod kapaciteta 389 putnika, ima mjesta za osam članova posade te da mu maksimalna duljina bude 52, a širina 12 metara. Ponude za ovu investiciju su se primale do kraja veljače, a plan je bio da se s odrede minimalni tehnički uvjeti pa se, po odabiru tvrtke, još ispregovaraju detalji.
Jadrolinija je planirala odabrati najboljeg ponuditelja unutar 60 dana, da bi naknadno taj rok malo produžila. Konačno, objavljeno je da nijedna od ponuda sedam natjecatelja nije zadovoljavajuća. Štoviše - "nedopustive su".
U natječaju su sudjelovali: Astilleros Armon S.A., Baltic Workboats As, Cantiere Navale Vittoria, Holland Shipyards Group, zajednica ponuditelja Brodotrogir Cruise i Tema, kao i Dalmont s INMEL-om i TSI-jem te Iskra brodogradilište s Navis Conceptom i turskim tvrtkama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....