Nabavom suvremenog 75-tonskog specijalnog teleskopskog Travel lifta za servisiranje plovila dužine od 10 do 24 metra koji se upravo montira Iskra brodogradilište Šibenik unaprijedilo je i proširilo svoje poslovanje. Zahvaljujući svojim tehničkim svojstvima taj Travel lift može podizati i katamarane do 10 metara širine kakvih je u Hrvatskoj sve više te predstavljaju sve popularniji oblik nautičkog turizma.
- Ova investicija predstavlja iskorak u segment manjih plovila od 10 do 24 metra, kojih je upravo najviše u marinama na hrvatskom dijelu Jadrana od kojih su mnogi registrirani za charter. Novi Travel lift specifičan je zbog mogućnosti teleskopskog proširenja sa sedam na deset metara, čime će Iskra brodogradilište imati mogućnost dizanja katamarana kojih je u Lijepoj našoj nekoliko stotina te predstavljaju sve popularniji oblik nautičkog turizma. S preko 4 tisuće plovila registriranih za charter Hrvatska je svjetski lider u broju brodova koji se iznajmljuju bez posade (bareboat chater). Trenutno je jedan od najpopularnijih oblika nautičkog turizma plovidba katamaranom, koji se sad može dignuti uz novi Travellift”, ističe Roko Vuletić, direktor Iskra brodogradilišta Šibenik.
Taj teleskopski travellift svojim kapacitetom predstavlja presedan u brodogradnji, servisu i manipulaciji brodovima na Jadranu. Omogućava brz i efikasan servis, podizanje i održavanje plovila koji do nedavno na Jadranu nisu imali takvu mogućnost uz znatno manju buku i minimalan utjecaj na okoliš i podmorje. Ima kapacitet nosivosti do 75 tona, a maksimalno proširenje uz bazen je min. 6,5 do 9,5 metara. Maksimalna udaljenost između remena je 9,925 metara. Pokreće se na diesel motor marke IVECO N45MST TIER III i maksimalne snage 94 Kw – 128 HP.
Odlike te dizalice su i upravljanje na sva četiri kotača, elektronski sinkronizirana četiri komada vinčeva i četiri točke podizanja. Brzina podizanja bez tereta iznosi od 0 do 5 metara po minuti dok podizanje s teretom iznosi do 2 metra po minuti. IB1 ima synchro lift kapaciteta 900 tona na koje servisira jahte, komercijalne i vojne brodove duljine do 70 i širine 16 metara”, objašnjavanju stručnjaci Iskra brodogradilišta Šibenik.
U skladu s vizijom unapređenja rada za nautički sektor Iskra Shipyard izdvojila je znatna sredstva za investicije upravo u stvaranje uvjeta za dobivanje takvih poslova, a tim ulaganjima stvaraju i održivo okruženja i jačaju pozicije Hrvatske kao nautičke destinacije svjetske klase.
Uz synchro lift kapaciteta 900 tona za servisiranje jahti, komercijalnih i vojnih brodova dužine do 70 i širine 16 metara Iskra brodogradilište Šibenik novim je travel liftom upotpunio svoju ponudu te proširio poslovanje na sve segmente tržišta servisiranja i održavanja plovila.
Jednako uspješno Iskra brodogradilište Šibenik posluje u segmentu gradnje brodova.
Nakon što su uspješno izgradili i opremili 6 brzih brodica za hitne medicinske intervencije na moru dobili su posao gradnje sedam aluminijskih brodica za traganje i spašavanje na moru za Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture, vrijedan 13,61 milijun eura,a pripreme su u toku.
Za Plovput, poduzeće čija je temeljna djelatnost sigurnost plovidbe od strateškog interesa za Republiku Hrvatsku, grade brodicu za održavanje objekata pomorske signalizacije,a prisutni su i dalje i na norveškom tržištu s radnim brodovima za marikulturu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....