Ljudi su centar, i centar su ljudi – kratka je definicija koja se može primijeniti na svaki trgovački centar. Bez ljudi, to je tek još jedno velebno zdanje s praznim prostorijama, butigama, parkiralištem. Ljudi su krv koja tu destinaciju čini onom kakvom je svi danas sve više doživljavamo – drugim tinelom. U vrijeme pandemije, pak, ljudi je sve manje, što je i razumljivo, no trgovački centri poput "Salona Malla" ostvarili su itekako zadovoljavajuće rezultate što se tiče posjeta. Kako i ne bi kada je "Salona Mall" jedan od najstarijih "mallova" na širemu splitskom području.
– Biti prvi centar u Solinu svakako je bila prednost, no i obveza – ne razočarati, već očarati posjetitelje i kupce. Tamo 2017. godine, prilikom osvježenja koncepcije centra, vodili smo brigu da i dalje opravdamo titulu "prvog", u čemu se nadam da smo i uspjeli – kazali su nam iz trgovačkog centra.
Bivši "Mercator", danas "Salona Mall", tijekom niza godina otkad dominira krajolikom između Solina i Splita postao je svojevrsna kultna štacija. Veliki broj ljudi ga je doživljavao baš poput "drugog dnevnog boravka". A ta se tradicija i povjerenje vratilo u vrijeme pandemije.
– Sukladno posjećenosti svih trgovačkih centara, ocjenjujemo posjećenost "Salona Malla" pozitivno. Naime, većina poslovnica nalazi se na trgovačkoj razini i sam centar je koncipiran kao vrlo transparentan, fluidan, s velikim širokim trgovačkim ulicama, koje zadovoljavaju epidemiološke preporuke i osiguravaju nesmetano održavanje preporučenog epidemiološkog razmaka između posjetitelja. Vjerujemo da su to parametri koji su zadržali naše vjerne kupce/posjetitelje centra da i dalje dolaze u posjet "Salona Mallu".
Osim toga, dodaju iz "Salona Malla", "Mercator" provodi mjere pojačane dezinfekcije svih površina za koje postoji mogućnost prenošenja zaraze posjetitelja centra. Također su postavljene sve oznake upozorenja i obavijesti u skladu s uputama stožera.
Ljudi se, stoga, u "Salona Mallu" očito osjećaju sigurno. Godina puna izazova donijela je centru "Salona Mall" i jednu dobru stvar. Svojevrsno prometno olakšanje u vidu realizacije nadvožnjaka koji vodi do centra. Velike gužve su izbjegnute, posjetitelji i više nego zadovoljni...
– Svakako je napredak u prometnoj povezanosti neizmjerno dobrodošao, te pozdravljamo sve aktivnosti i projekte lokalne zajednice i u budućnosti – kazali su iz centra, koji 15. prosinca slavi svoj rođendan.
Prošle je godine sve vrvjelo aktivnostima, no, logično, ovog prosinca će proslava biti nešto drukčija.
– Vodeći se trenutačnom nepovoljnom epidemiološkom situacijom te, shodno tome, sve strožim epidemiološkim mjerama, ove godine nećemo organizirati evente kojima bismo obilježili rođendan "Salona Malla", i to nam je neizmjerno žao. Prošle godine, slavili smo rođendan kroz tri dana, organizirajući modnu reviju, dječje programe te meet up s influencerom. Program smo koncipirali tako da je svaka generacija pronašla dio za sebe. Jako smo ponosni što je to bilo prepoznato kod naših kupaca i što su aktivno sudjelovali u istima. Vjerujemo da ćemo već iduće godine ovu proslavu nadoknaditi. Sve aktivnosti preselili smo na društvene platforme FB i IG "Salona Mall" te se trudimo svaki tjedan upoznati vjerne pratitelje s ponudom u centru. Zahvaljujemo svim našim vjernim sadašnjim pratiteljima na svakom lajku, a pozivamo i sve ostale da se pridruže službenim stranicama FB i IG "Salona Mall".
U centru posluju 42 zakupca s više od 300 zaposlenih, a "Salona Mall" je, u listopadu, usprkos nepovoljnoj gospodarskoj situaciji u Hrvatskoj, ali i svijetu, postao bogatiji za ponudu renomiranog trgovca muške mode "Galileo". Kako nam kažu iz centra, planove za daljnje širenje itekako imaju, no trenutačna situacija je sve stavila na čekanje. Ne sumnjamo, međutim, kako će i u budućnosti, u onim boljim vremenima koja nas tek očekuju, "Salona Mall" i dalje zadržati onaj svoj epitet "drugog dnevnog boravka" brojnih stanovnika Splita, Solina, Kaštela, pa i šire.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....