Izgradnja i otvaranje novog logističko-distributivnog centra tvrtke Tommy u Dugopolju jedna je od najznačajnijih investicija u 32 godine postojanja ovog maloprodajnog lanca. Radovi su se izvodili na zemljištu površine 80.000 četvornih metara, a poslovni objekt obuhvaća bruto površinu od 38.000 četvornih metara. Vrijednost ovog projekta iznosi 45 milijuna eura.
Novi centar objedinit će nekoliko skladišnih lokacija na kojima se trenutačno odvija poslovanje u jednu tehnološki i operativno naprednu lokaciju s kapacitetom od 35.000 paletnih mjesta, i to u nekoliko temperaturnih režima skladištenja. U poslovnom kompleksu LDC-a radit će približno 250 radnika, čime će se dodatno pridonijeti lokalnom zapošljavanju, piše Jutarnji list.
"U dosadašnjem razvoju Tommyja, ovo je jedna od najvažnijih investicija i ona je za naše poslovanje strateški jako važna. Izgradnja samog objekta trajala je 18 mjeseci. U ovom novom logističkom centru ima 35.000 paletnih mjesta. Radi se o jako zahtjevnom projektu koji će omogućiti da u logističko-distribucijskom dijelu poslovanja Tommy bolje funkcionira na način da naše trgovine budu brže, bolje i efikasnije opskrbljene. Objekt je napravljen u gabaritima koji mogu pratiti naš budući razvoj. Dugopolje je poznato po svojim zonama i što se tiče lokacije, ovo je optimalno rješenje", istaknuo je Dario Mamić, direktor korporativnih komunikacija Tommyja, te je dodao da Tommy stalno investira i da je trenutačno u realizaciji desetak projekata, a planiraju se i novi. "Jačat ćemo tržišnu poziciju, prihode i sve ono što nas čini kvalitetnijim i efikasnijim. Logistika je jedan od najvažnijih elemenata da bismo bili konkurentni. Svi veliki globalni lanci su jaki u logističnom segmentu", istaknuo je Dario Mamić.
Kako su istaknuli iz Tommyja, cilj je napraviti iskorak u poslovanju kroz optimizaciju i racionalizaciju logističkih procesa. Izgradnja logističko-distributivnog centra u Dugopolju ima i stratešku važnost za poslovanje Tommyja. Realizacijom ove značajne investicije stvorit će se dodatne pretpostavke za daljnji razvoj prodajne mreže Tommyja.
"U planiranje su uključeni i zaštita okoliša te ekološki osviješten dizajn. Stoga će, prema najsuvremenijim standardima u skladu s kriterijima održivog razvoja, centar imati instalirane i solarne panele na zgradi. Poslovni planovi predviđaju daljnji rast prihoda i tržišnog udjela, kao i povećanje efikasnosti poslovanja, osobito u segmentu internog distributivnog sustava. Očekuje se da će ovaj projekt unaprijediti operativne kapacitete kompanije i osigurati još bolju uslugu kupcima", istaknuto je prilikom otvaranja logističko-distributivnog centra tvrtke Tommy.
U prošloj godini Tommy je ostvario 611,66 milijuna eura prihoda. Uz dovršetak gradnje ovog logističko-distributivnog centra, ovu je godinu svakako obilježilo i preuzimanje riječke tvrtke Brodokomerc Nove. Njezinim preuzimanjem Tommy je značajnije izišao na riječko područje. U ovom trenutku u funkciji su 42 maloprodajna objekta Brodokomerc Nove.