Poštovani,
dana 29. svibnja 2010. u vašem cijenjenom listu izašao je članak naslovljen: ’Uspjela sam, Optima mi mora vratiti 1310 kuna’, a u kojem se iznosi cijeli niz neprovjerenih činjenica. Stoga imamo potrebu vašim cijenjenim čitateljima i cjelokupnoj javnosti pojasniti činjenično stanje stvari.
Oštećena korisnica Anđa Radović uopće nije u pretplatničkom odnosu s OT – Optima Telekomom d.d, već je pretplatnica HT- Hrvatskog Telekoma te joj isti izdaje mjesečne telefonske račune, a među njima je I izdao sporni telefonski račun za pozive koje je pretplatnica ostvarila u svibnju 2009. godine. S obzirom da je pretplatnica HT-a pokrenula spor pred Hrvatskom agencijom za poštu I elektroničke komunikacije, Optima Telekom je postupila sukladno Zakonu o elektroničkim komunikaci...
dana 29. svibnja 2010. u vašem cijenjenom listu izašao je članak naslovljen: ’Uspjela sam, Optima mi mora vratiti 1310 kuna’, a u kojem se iznosi cijeli niz neprovjerenih činjenica. Stoga imamo potrebu vašim cijenjenim čitateljima i cjelokupnoj javnosti pojasniti činjenično stanje stvari.
Oštećena korisnica Anđa Radović uopće nije u pretplatničkom odnosu s OT – Optima Telekomom d.d, već je pretplatnica HT- Hrvatskog Telekoma te joj isti izdaje mjesečne telefonske račune, a među njima je I izdao sporni telefonski račun za pozive koje je pretplatnica ostvarila u svibnju 2009. godine. S obzirom da je pretplatnica HT-a pokrenula spor pred Hrvatskom agencijom za poštu I elektroničke komunikacije, Optima Telekom je postupila sukladno Zakonu o elektroničkim komunikaci...