Tekst pod naslovom ’Uspjela sam, Optima mi mora vratiti 1310 kuna’, koji je objavljen na stranicama rubrike Biznis 29.svibnja, iznio je priču sugrađanke A.R. Kojoj je lani telefonski račun u istom mjesecu iznosio 1310 kuna. Žena se žalila, državna agencija HAKOM je potom dva mjeseca kontrolirala priključke i utvrdila da je tvrtka Mag D.R.I.V.E kriva za visok račun i donijela rješenje po kojem se ženi mora vratiti novac.
U tekstu stoji i to da je sporna tvrtka koristila mrežu Optima Telekoma. Naravno da smo odmah zvali OT i u petak, dan prije objavljivanja teksta kontaktirali s njihovim glasnogovrnikom Markom Jerenom. U momentu razgovora s glasnogovornikom Optima Telekoma, Markom Jerenom u petak 28. svibnja oko 16 sati, ni jednom riječju nije spomenuo da oštećena sugra...
U tekstu stoji i to da je sporna tvrtka koristila mrežu Optima Telekoma. Naravno da smo odmah zvali OT i u petak, dan prije objavljivanja teksta kontaktirali s njihovim glasnogovrnikom Markom Jerenom. U momentu razgovora s glasnogovornikom Optima Telekoma, Markom Jerenom u petak 28. svibnja oko 16 sati, ni jednom riječju nije spomenuo da oštećena sugra...