Povodom Dana grada Zadra Nogometni klub Zadarnova predstavio je danas nove dresove, koje će sve klupske kategorije nositi sljedeće dvije godine. Datum 24. studenoga, naravno, nije slučajno odabran, jer je kompletna klupska garnitura brendirana novim sloganom 100% Zadar.
- Tvoje ime vječno na dresu, tvoja dica nek‘ ponosno ponesu. Tebi u čast, grade voljeni. 100% tvoji zauvik – stoji u opisu promotivnog videa snimljenog ispred crkve sv. Donata i katedrale sv. Stošije, čiji anđeo krasi klupski grb.
Prva garnitura bit će, kao i do sada, u zadarskim bojama, plavoj i bijeloj, dok druga – nebeskoplava - korijene vuče iz nekih davnijih, romantičnih vremena zadarskog nogometa. Vratari su, pak, u posebno dizajniranim dresovima crno-sive i crno-bijele kombinacije, također s istaknutim zadarskim sloganom na prsima.
- Od samoga početka djelovanja naš klub, osim nogometne i edukativne uloge koju ima u odgoju novih generacija zadarskih nogometaša, želi na njih prenijeti i tu emotivnu komponentu ljubavi i privrženosti prema svome gradu. Mislim da je to naša dužnost prema gradu u kojem živimo i radimo i nadam se da će ovaj novi slogan i projekti koji će se na njega nadovezati doprinijeti tome – kaže Antonio Perica, predsjednik kluba.
Djeca, njih preko 400 koliko ih trenutačno trenira u klubu i njihova ljubav prema Zadru, istinska su pokretačka snaga svega. Tako je uostalom i rođen slogan 100% Zadar.
- Naš PR i marketing tim kontinuirano radi na novim idejama, puno razgovaramo i ulažemo u taj segment, ali ponekad se dogodi baš da ona najbolja ideja dođe od djece. Njihova jednostavnost, iskrenost, emocija i mašta mogu proizvesti takve ideje, koje nama odraslima niti ne padnu na pamet. Ali ako ih znamo saslušati i prepoznati, onda možemo dobiti vrhunske rezultate. Tako smo sada, vjerujem, dobili nešto, što će biti temelj brojnim budućim marketinškim aktivnostima. Stoga posebno hvala našoj djeci, ali i roditeljima bez kojih sve ovo ne bi bilo moguće realizirati – ističe Perica.
Dresovi 100% Zadar bi se uskoro trebali naći i u slobodnoj prodaji, kao i neki drugi klupski artikli.
- Iako je naš klub za sada prvenstveno orijentiran na školu nogometa, odnosno nema seniorski pogon, smatram da kvalitetnim projektima i marketinškim aktivnostima itekako može zainteresirati širu publiku. Uvijek se trudimo predstaviti naš grad u najboljem mogućem svjetlu, kako u sportskom, tako i u svim drugim segmentima, a tih pet slova na dresu su naša nit vodilja u svemu što radimo. Pred nama je dosta novih projekata, od kojih su neki u završnoj, a neki još u idejnoj fazi, ali idemo, kao i uvijek, korak po korak graditi našu priču na ponos voljenog nam Zadra – zaključuje predsjednik Nogometnog kluba Zadarnova.