StoryEditorOCM
Životfenomen vitare

Sjajan omjer između uloženog i dobivenog prepoznali su privatni kupci

16. kolovoza 2018. - 09:37

Suzukijev bestseler Vitara od samog pojavljivanja na hrvatskom tržištu tamo prije tri godine, točnije u prvom kvartalu 2018., ne prestaje biti u fokusu zanimanja kupaca, naročito privatnih osoba. 

Sjajan omjer između uloženog i dobivenog prepoznali su privatni kupci, a u posljednje vrijeme prema ovom Suzukijevom crossoveru sve se više okreću i pravne osobe. Karakteristično za Vitaru je da je svaki mjesec bila prodana u većem broju nego u istom mjesecu prethodne godine, pa je samim time prodaja Vitare u Hrvatskoj kontinuirano rasla.

Tijekom 2015. godine, dakle kada se pojavila na tržištu, Vitara je prodana u 566 primjeraka, što je bio odličan rezultat za početak prodaje novog modela. Taj novi model u odnosu na stari, koji je otišao u ropotarnicu povijesti, napravljen je po...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. studeni 2024 14:17