Maslinovo ulje duboko je ukorijenjeno u povijesti, kulturi i identitet Dalmacije i cijelog Mediterana. Ono nije samo prehrambeni proizvod, već i simbol vitalnosti i dugovječnosti te se njegova važnost ne može precijeniti. Koristi se u gotovo svakom jelu, a njegova bogata aroma i okus čine mediteransku prehranu jednom od najzdravijih na svijetu. Masline i njihovo ulje integrirani su u dalmatinsku svakodnevicu; od kuhanja do masaža i ljekovite primjene. Lokalni sajmovi i manifestacije slave ovu dragocjenu tekućinu kroz gastronomske i kulturne događaje.
Još od 2002. godine grupa Orgula hrvatsko tržište opskrbljuje visokokvalitetnim maslinovim uljem po pristupačnim cijenama. Od samih početaka postavili su kvalitetu svojih proizvoda kao prioritet. Strast prema kvaliteti ne samo da je zadovoljila njihove kupce, već je i izgradila temelje dugoročnog povjerenja.
Orgulina maslinova ulja nastaju preradom najkvalitetnije sirovine u Marušićima, uljari koja posjeduje certifikat za ekološku preradu maslina, čime se maksimalno zadržavaju hranjivost i kvaliteta. Kako bi zadovoljili različite ukuse i potrebe vjernih potrošača, Orgula kontinuirano razvija i plasira nove proizvode šireći asortiman proizvoda, kao i kanale prodaje.
Uspješnost tvrtke u ispunjavanju svoje misije potvrđuje povjerenje značajnog broja kupaca, među kojima su veliki trgovački i ugostiteljski lanci te maloprodajni, HoReCa i industrijski kupci. Priznanje njihovu radu je i oznaka "Hrvatska kvaliteta" dodijeljena od strane Hrvatske gospodarske komore za Orgulino ekstra djevičansko maslinovo ulje ZLATNO, maslinovo ulje sa začinima te morske soli sa začinima. Prošle godine Orgulino ekstra djevičansko maslinovo ulje Tradicija 1 l dobilo je i oznaku "Odabrale mame". Također, robna marka Orgula i ulje Tradicija 1 l najprodavanije je maslinovo ulja u Hrvatskoj već četiri godine uzastopce (2019. – 2022.) prema rezultatima NielsenIQ-ova panela maloprodaje.
Nakon mjeseci rada i truda, Orgula je u splitskom hotelu "Radisson Blu" u petak, 13. listopada, predstavila svoj novi proizvod. Riječ je o Orgula Junior BIO ekstra djevičanskom maslinovom ulju, namijenjenom djeci svih uzrasta. Novi proizvod je ujedno i dio društveno odgovornog poslovanja, kojim se promovira uravnotežena prehrana i poticanje tjelesne aktivnosti kod djece.
Posebnost ovog proizvoda je u njegovim nježnim aromama prikladnim za mališane koji tek kreću u svijet otkrivanja okusa, kao i za stariju djecu koja već jako dobro znaju uživati u okusima. Svjesni važnost maslinova ulja u prehrani, odlučili su udružiti svoju stručnost u proizvodnji s ciljem da stvore visokokvalitetno i zdravo maslinovo ulje prilagođeno potrebama djece. Novi proizvod ne samo da podržava zdravu prehranu najmlađih, već i ispunjava standarde kvalitete koje kupci očekuju od Orgule.
Optimalno uvođenje maslinova ulja u pripremu dohrane djece otprilike je oko šest mjeseci starosti djeteta. Pritom je važno odabrati visokokvalitetno, ekstra djevičansko maslinovo ulje bez dodanih kemikalija, kako bismo bili sigurni da će beba dobiti sve zdravstvene koristi ovog ulja. Također, preporučljivo je koristiti maslinovo ulje kao glavni izvor masnoća kod djece predškolske i školske dobi.
Benefiti uvođenja ove namirnice u dječju prehranu su mnogobrojni. Ovaj bogat izvor zdravih masnoća poboljšava apsorpciju hranjivih tvari, smanjuje upalne reakcije u tijelu te ujedno potiče zdravu prehranu. Osim vrhunske kvalitete, potrebno je voditi računa i o odgovarajućoj količinu maslinova ulja koje se dodaje u prehranu djece kako bi se osiguralo uravnoteženo i zdravo unošenje masti. Odgovori na pitanja o optimalnoj količini maslinova ulja s obzirom na dob djece mogu se pronaći na Junior webu.
Još jedna posebnost novog proizvoda je i etiketa s QR kodom koji vodi na specijalizirani web gdje se nalaze savjeti nutricionista te brojni recepti s Junior BIO maslinovim ulje u kojima će mališani uživati. Priprema je brza i jednostavna, a sastojci zdravi i ukusni. Ma za prste polizati!
Uz promicanje zdrave i uravnotežene prehrane, Orgula promiče i svijet o važnosti tjelesne aktivnosti čija je uloga u očuvanju zdravlja nezamjenjiva. Ubrzana digitalizacija unijela je velike promjene u ponašanje najmlađih. Umjesto u prirodi, djeca slobodno vrijeme sve više provode za računalom ili pametnim telefonom igrajući se u svom virtualnom svijetu. Ne tako davno dječja igra i usklici nisu dali mira cijeloj ulici, a danas igrališta zjape gotovo prazna.
– Znamo da se kvalitetne prehrambene navike oblikuju već u ranim godinama života, stoga smo stvorili Orgula Junior BIO ekstra djevičansko maslinovo ulje, potpuno prirodno i nježnog okusa. Ne radi se samo o vrhunskom maslinovu ulju nego i o inspiraciji – na Orgula Junior webu prijedlozi su igara na otvorenom, kao i korisni savjeti nutricionista i recepti. Naš je cilj potaknuti zajednicu na pozitivne promjene. Želimo educirati potrošače o važnosti uravnotežene prehrane, kao i o vrijednosti vremena provedenog na svježem zraku i u prirodi, daleko od ekrana – poručio je prilikom predstavljanja Pjero Zekan, direktor tvrtke Orgula.
Upravo zato se na etiketi Junior ulja mogu pronaći i ilustracije tradicionalnih igara koje su obilježile djetinjstvo mnogih generacija. Popularna školica, gumi-gumi i crna kraljica igre su koje će mališane izmamiti na svjež zrak. Skeniranjem QR koda djeca će dobiti pristup uputama za zanimljive igre, koje će obožavati njihovi vršnjaci. Da stvar bude još bolja, pravila su iznimno jednostavna i ne iziskuju posebne rekvizite.
– Orgula Junior projektom promiče zdrav razvoj kroz uravnoteženu prehranu i fizičku aktivnost. Zdrave se navike stvaraju već u najranijem djetinjstvu, a za pravilan rast i razvoj djece najvažniji su kvalitetna prehrana i puno kretanja. Na našim stranicama potražite inspiraciju za ukusne i zdrave obroke, kao i ideje kako potaknuti djecu na više kretanja – poručila je Nataša Zekan, direktorica operacija u Orgula grupi.
Vrijeme provedeno u igri pridonosi dječjem razvoju, uključujući razvoj prostorne svijesti, koordinacije pokreta, maštovitog razmišljanja i znatiželje. Osim toga, igra uči važnim vrlinama i vještinama poput strpljenja, pozitivne konkurencije i suradnje. Zanimljive igre povezat će djecu s vršnjacima, a nakon nekoliko partija sigurno će kvalitetnije spavati i imati bolji apetit.
Jedan od partnera u nastanku i prezentaciji Orgula Junior BIO ekstra djevičanskog maslinova ulja je splitski ŠKMER, udruga šefova kuhinja mediteranskih i europskih regija. Njihovi kuhari već su imali priliku kuhati i začinjati jela s Junior uljem te ga potvrđuju kao najbolji izbor za djecu svih uzrasta. Suradnja s Orgulom bit će vjetar u leđa provođenju njihovih ključnih aktivnosti, koje uključuju organiziranje natjecanja, manifestacija, festivala i prezentacija s ciljem promocije kulinarstva u Hrvatskoj i inozemstvu, ali i edukacija kuhara, ugostitelja, građanstva, djece i ostalih zainteresiranih za kulinarstvo. Željko Neven Bremec, predsjednik udruge ŠKMER, već je imao priliku djeci prezentirati jela s Junior uljem. Poručio je kako ni sam nije mogao vjerovati s kolikim su oduševljenjem djeca prihvatila njegove zdrave kreacije s ovim uljem. Gledati kako djeca uživaju papajući kvalitetno i zdravo, prava je motivacija za kreaciju novih jela i upoznavanje djece i roditeljima s benefitima uravnotežene prehrane.
Novi proizvod podržao je i njihov partner Gimnastički Klub "Marjan". Osim po europskim i svjetskim uspjesima, GK "Marjan" je poznat i po svom humanitarnom radu. Snažno promiču fizičku aktivnost i sport, ali svjesni su i važnosti zdrave i uravnotežene prehrane. Predsjednica GK "Marjan" Deni Borozan poručila je kako dobri sportski rezultati idu pod ruku s pravilnom ishranom. Polaznice njezina kluba, uživaju u okusima i blagodatima Junior ulja. Stoga su njihove juniorke svojom spektakularnom točkom podržale Orgulin Junior, koji je tajni sastojak njihovih izvanrednih sportski rezultata.
Grupa Orgula tržišni je lider u proizvodnji izvanrednog maslinova ulja u Hrvatskoj. Njihovi kupci znaju da mogu pouzdano računati na kvalitetu i autentičnost svakog proizvoda s njihovim imenom. Njihovo poslovanje više je od same prerade maslina i proizvodnje ulja, oni su ujedno i zaštitnici tradicije, kvalitete i povjerenja. Kroz svoje društveno odgovorno poslovanje, Orgula ne samo da donosi izvanredne proizvode svojim kupcima, već i doprinosi pozitivnim promjenama u svojoj zajednici. Njihov primjer pokazuje da tvrtke mogu ostvariti uspješno poslovanje i istodobno imati pozitivan utjecaj na svijet oko sebe. Orgula je sinonim za kvalitetu, povjerenje i održivost, i u proizvodnji maslina, i u društvu u cjelini.
Predstavljanje proizvoda, samo je prvi korak u Orgulinom novom projektu. Na Junior webu očekuje nas pregršt novih i recepta i savjeta nutricionista namijenjenih informiranju i educiranju potrošača o važnosti i prednostima mediteranske prehrane s naglaskom na maslinovu ulju. U planu je i pokretanje humanitarne akciju kojom bi se, osim novčanih sredstava, osigurala i donacija proizvoda za djecu koja imaju ograničen pristup zdravim namirnicama. Društveno odgovorna kampanja provodit će se i sljedeće godine te svojim aktivnostima učiti i poticati najmlađe da stvore zdrave navike koje će slijediti čitav život.
– Cilj je promicati aktivni stil života među djecom, educirati o zdravoj prehrani i maslinovu ulju, kao važnom sastojku mediteranske prehrane, te istaknuti važnost tradicionalnih igara. Podrška partnera u ostvarenju tih ciljeva neizmjerno je važna – dodao je Pjero Zekan.
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s tvrtkom Orgula grupa.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....